1.§ POSTANOWIENIA OGÓLNE
- REGULAMIN określa zasady korzystania przez KLIENTÓW z usług świadczonych przez Co.dzienny Jakub Kałka
- Użyte w REGULAMINIE terminy oznaczają:
- Co.dzienny – oznacza właściciela Co.dzienny Jakub Kałka, posiadająca adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Żywokostowa 13, 61-680 Poznań, adres do doręczeń: os. Powstań Narodowych 35/78 61-215 Poznań NIP:7851706258, REGON: 381742278,
- STRONA – oznacza zarówno Co.dzienny jak i KLIENTA;
- Kodeks cywilny – oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014, poz. 121) Kodeks cywilny,
- PRODUKT – oznacza produkt z oferty Co.dzienny obejmującą kompleksowe przygotowanie, wytworzenie i dostarczenie na ADRES wskazany przez KLIENTA gotowych zestawów cateringu eventowego składających się z wymienionych w opisie potraw,
- USŁUGA – oznacza dostawę wybranych PRODUKTÓW www.fingerfoodset.pl
- ADRES – oznacza dokładny adres podany przez KLIENTA podczas składania ZAMÓWIENIA, pod który Co.dzienny realizował będzie dostawę USŁUGI, obejmujący: miejscowość, ulicę, nr domu/mieszkania;
- WWW.FINGERFOODSET.PL - oznacza serwis internetowy prowadzony przez Co.dzienny, dostępny pod adresem elektronicznym www.fingerfoodset.pl, za pośrednictwem którego KLIENT, po utworzeniu KONTA KLIENTA może złożyć zamówienie na wykonanie USŁUGI;
- DANE KLIENTA – oznacza dane podane przez KLIENTA w trakcie składania ZAMÓWIENIA obejmujące: imię i nazwisko, ADRES, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail;
- KLIENT – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, a także osobę prawną i jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, posiadającą zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych;
- KONTO KLIENTA – oznacza konto użytkownika założone przez KLIENTA w portalu WWW.FINGERFOODSET.PL;
- REGULAMIN – oznacza niniejszy regulamin świadczenia USŁUG przez Co.dzienny;
- ZAMÓWIENIE – zamówienie na realizację USŁUGI przez Co.dzienny, złożone przez KLIENTA w dowolny, przez niego wybrany sposób, zgodnie z § 2 REGULAMINU;
- TEREN DOSTAWY – oznacza granice administracyjne miast: POZNAŃ i miejscowości ościennych na terenie, których dostawa USŁUGI odpłatnie a jej koszty wynosi 25 zł brutto (w tym 23% VAT).
- KLIENT może uzyskać dostęp do REGULAMINU w formie elektronicznej w każdym czasie, który zamieszczony jest na WWW.FINGERFOODSET.PL.
2.§ PRZYJMOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- KLIENT może składać ZAMÓWIENIE w następujący, wybrany przez siebie sposób:
- za pośrednictwem KONTA KLIENTA utworzonego w portalu WWW.FINGERFOODSET.PL, 7 dni w tygodniu, przez 24h/dobę;
- mailowo na adres: kontakt@fingerfoodset.pl, 7 dni w tygodniu, przez 24h/dobę; podając DANE KLIENTA,
- telefonicznie pod numerem telefonu: + 48 792 230 093, podając DANE KLIENTA, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00 do 17.00, oraz soboty od godz. 10.00 do 14.00
- ZAMÓWIENIA składane w sposób opisany w § 2 pkt 1 ust. 2 (mailowo) i 3 (telefonicznie) przyjmowane są przez CO.DZIENNY w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00 do 17.00, oraz soboty od godz. 10:00 do 14:00 co oznacza, że ZAMÓWIENIE złożone poza ww. godzinami będą przyjmowane przez Co.dzienny w godzinach funkcjonowania biura.
- KLIENT otrzymuje od CO.DZIENNY każdorazowo potwierdzenie złożenia ZAMÓWIENIA, bez względu na sposób jego złożenia.
- W ramach jednego ZAMÓWIENIA KLIENT może zamówić dowolną ilość PRODUKTÓW z zastrzeżeniem, iż minimum logistyczne wynosi 450 zł brutto.
- Warunkiem przyjęcia ZAMÓWIENIA przez Co.dzienny jest:
- w przypadku ZAMÓWIENIA złożonego za pośrednictwem WWW.FINGERFOODSET.PL (zgodnie z pkt. 1 ust. 1 powyżej) – prawidłowe i kompletne wypełnienie formularza znajdującego się w zakładce „Zamówienia” na WWW.FINGERFOODSET.PL;
- w przypadku ZAMÓWIENIA złożonego drogą mailową (zgodnie z pkt 1 ust. 2 powyżej) – podanie w treści wiadomości DANYCH KLIENTA;
- w przypadku ZAMÓWIENIA złożonego telefonicznie (zgodnie z pkt 1 ust. 3 powyżej) – podanie przedstawicielowi CO.DZIENNY DANYCH KLIENTA.
- czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
[dla ZAMÓWIEŃ z opcją płatności przelewem]
- ZAMÓWIENIE rozpoczyna się w dniu wyznaczonym przez KLIENTA, jednakże nie wcześniej niż po zaksięgowaniu przez Co.dzienny pełnej wpłaty lub w dniu otrzymania potwierdzenia wykonania przelewu, które należy wysłać na adres mailowy: ksiegowosc@fingerfoodset.pl
3.§ DOSTAWA
- Co.dzienny dostarcza USŁUGĘ w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku oraz w soboty,
- Co.dzienny dostarcza USŁUGĘ w wybranym przez KLIENTA nie później niż na godzinę przed rozpoczęciem wydarzenia,
- Dostawa USŁUGI obywa się na wskazany przez KLIENTA ADRES.
4.§ ZMIANA ZAMÓWIENIA
- Na warunkach określonych poniżej KLIENT jest uprawiony do dokonania zmian w złożonym ZAMÓWIENIU obejmujących: zmianę terminu dostawy, zmianę ADRESU dostawy, zmianę godziny dostawy lub zmianę wybranego PRODUKTU,
- Zamiar dokonania każdej ze zmian KLIENT zobowiązany jest zgłosić Co.dzienny mailowo na adres: kontakt@fingerfoodset.pl każdorazowo nie później niż na 48 h przed dniem realizacji usługi
- W każdym przypadku, KLIENT zobowiązany jest do uregulowania należności, która powstała w wyniku dokonania przez KLIENTA zmiany, w tym np. w przypadku zmiany PRODUKTU zgodnie z CENNIKIEM.
- Zmiany dokonane przez KLIENTA niezgodnie z postanowieniami niniejszego REGULAMINU nie zostaną przez Co.dzienny uwzględnione. W takim przypadku Co.dzienny nie będzie ponosił jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu.
- Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni;
5.§ CENY USŁUG
- Na TERENIE DOSTAWY, USŁUGA dostarczana jest przez Co.dzienny w cenie 25 zł brutto (w tym 23% VAT).
- Co.dzienny oferuje możliwość realizacji USŁUGI poza TERENEM DOSTAWY za dodatkowym wynagrodzeniem, z tym jednak zastrzeżeniem iż w takiej sytuacji celem uzyskania informacji o kosztach dostawy uprzejmie prosimy przed złożeniem ZAMÓWIENIA o bezpośredni (telefoniczny lub mailowy) kontakt z przedstawicielem Co.dzienny pod numerem telefonu: +48 792 230 093
- Cennik produktów zamieszczony jest na stronie WWW.FINGERFOODSET.PL w zakładce każdego z produktów. Wyjątkiem jest "CUSTOM SET", którego cena ustalana jest indywidualnie.
- KLIENT składając ZAMÓWIENIE za pośrednictwem KONTA KLIENTA na WWW.FINGERFOODSET.PL informowany jest jeszcze przed jego złożeniem o jego koszcie całkowitym.
7.§ METODY PŁATNOŚCI
- ZAMÓWIENIE, bez względu na sposób jego złożenia może zostać opłacone przez KLIENTA w następujący, przez niego wybrany, sposób:
- za pośrednictwem systemu płatności on-line znajdującego się na WWW.FINGERFOODSET.PL; w tym dostępne metody płatności: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro;
- przelewem na rachunek bankowy Co.dzienny wskazany w potwierdzeniu złożenia ZAMÓWIENIA;
- za pobraniem – przy odbiorze przesyłki od kuriera
- Co.dzienny uprawniony jest do wstrzymania realizacji ZAMÓWIENIA, które nie zostało w 100% opłacone przez KLIENTA;
- ZWROT ŚRODKÓW; Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
8.§ PŁATNOŚCI ON-LINE
Co.dzienny informuje, iż podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot.
9.§ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Przy złożeniu ZAMÓWIENIA dane osobowe KLIENTA umieszczane są w bazie danych Co.dzienny. Administratorem danych jest Co.dzienny. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji i obsługi ZAMÓWIENIA. Dane te są chronione i przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 10,1 poz. 926, ze zm.).
- KLIENT ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia. Co.dzienny zapewnia każdemu KLIENTOWI prawo kontroli przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych przez KLIENTA jest dobrowolne, jednakże konieczne do realizacji ZAMÓWIENIA na wykonanie USŁUGI przez Co.dzienny.
- Dane osobowe KLIENTA umieszczone w bazie danych Co.dzienny nie są w żaden sposób przekazywane ani udostępniane osobom trzecim.
10.§ POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- We wszelkich sprawach nieuregulowanych w REGULAMINIE mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. Postanowienia REGULAMINU nie wyłączają i nie mają na celu ograniczać żadnych praw KLIENTA będącego konsumentem, które przysługują mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W razie sprzeczności pomiędzy postanowieniami REGULAMINU, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi KLIENTOWI będącemu konsumentem uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- W przypadku konieczności dokonania zmiany treści REGULAMINU wynikających w szczególności ze: zmiany formy płatności, sposobów i zasad dostawy, warunków zawierania umów, konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących postanowienia REGULAMINU, zmian w zakresie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz innych postanowień, których zmiany wpływają na warunki i realizację USŁUGI, Co.dzienny zobowiązuje się do poinformowania KLIENTA o tym fakcie co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem obowiązywania zmian. W takiej sytuacji wprowadzone zmiany nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez KLIENTA przed dniem wejścia w życie przedmiotowych zmian, co oznacza, że do złożonych ZAMÓWIEŃ, zawartych umów oraz umów wykonanych zastosowanie będzie miał REGULAMIN obowiązujący w chwili zawarcia umowy.